Gäst Pcplayer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 asså detta kan vi lite svårt att förstå men asså när jag typ använder musen typ när jag klickar på musknappen sen släpper jag mus knappen då blir det som att den liksom är ned trycket alltå nät jag ska dra ner en internet sida ni vet i kanten då håller jag inne musen sen släpper jag och rör musen upp och net då följer sidan med liksom..vard ska jag göra den typ släpper inte..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag förstår inte riktigt frågan, skriv lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Köp en ny, mus, vi hade dt problemet, men de på gigantti sade att det bara var att köpa en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 ok tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 OT: hur gammal e den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 vet ej men jag fixa de..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Skaffa en lasermus, de krånglar aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Skaffa en lasermus, de krånglar aldrig. Jag har en son :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Skaffa en lasermus, de krånglar aldrig. jaså? 12 år och har en son :blink: det är lite tidigt.. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Min gamla mus glappade fasst sådär också, för er som kommer få samma problem så är det bara att öppna själva musen och pilla tillbaka musknappen så den sitter som den ska sitta, och fungerar som den ska fungera :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag gick bara in i kontroll panelen och kryssade av klicklås Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag gick bara in i kontroll panelen och kryssade av klicklås Jag trodde det var musen det var fel på, inte själva datorn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg