battle_for_pow Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 tror ni att sverige kommer att vinna vm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 nej, finland vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Sverige tror inte jag vinner detta år. Nästan inga stjärnor som jag vet bar Zäta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Finns väl en chans men de ser trötta ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ser trötta ut=)skojar du eller?? Om sverige vinner mot kanada på lördag så vinner dom guld men annars blir det brons ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Sverige tror inte jag vinner detta år. Nästan inga stjärnor som jag vet bar Zäta. Niclas bäckström och ''honken'' *brynäs-fans* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Svergie kommer 4:a dom åker på spö mot kanada och i brons finalen mot Tjekien så förlorar dom efter förlängning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Sverige kommer på fjärde plats i VM tippar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 kazakstan har en bättre målvakt än sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Förlust mot Kanada, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 men sverige "slaktade" usa med 6-0 men usa vann mot canada så vi kanske vinner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 men sverige "slaktade" usa med 6-0 men usa vann mot canada så vi kanske vinner :) SVERIGE VANN!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.