Gäst Lexal Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Vore bra om nån skrev för jag har glömt bort dem och slängt mitt papper som jag skrev ner allt på. :) Skriv gärna såhär: För att ändra vindens riktning: (Namn) /\<> Kan bara den. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tryck start och sen R så finns alla melodier där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 komand melody: >.<. (trorjag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 komand melody: >.<. (trorjag) Något sånt ja. Men man måste ändå ha kommit till platsen där man hör ljudet för att se få melodin och använda den.... Eller om man redan har varit på plats är det bara gör som Master_Sword sa... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Varför ska vi skriva alla melodier? Du lär dig dem i spelet och har dem på quest status. Dessutom, har du inte lärt dig dem i spelet kan du ändå inte använda dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg