Mighty Adam Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Zelda twilight princess kommer ju till både gamecube å wii, vilken konsoll ska ni köpa det till? själv har ja redan bokat det till wii :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 wiii så klart tänk vilken känsla. jag och mina kompisar tänkte sig när man spelade med wii med bruten arm ganska jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag ska inte köpa Wii, så det blir till Gamecube ;) Kuben kommer alltid vara bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 det blir nog wii för mig om jag har pengar till de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Det blir antagligen till Gamecube för min del. Köper till Wii om jag får gott om pengar såklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Alltså spelet kommer ju bara på gamecube så, har ni inte hört i E3 Mässan i L.A? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Öhh? Det kommer ju både till Wii och GC O.o lol btt: JAg kommer att köpa det till båda, om jag har råd och lust :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Alltså spelet kommer ju bara på gamecube så, har ni inte hört i E3 Mässan i L.A? Jo, har sett deras mässa på video också. Spelet kommer till GC och Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 asså sry om jag stör men vad är "Wii"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Nintendo´s nästa konsol, du bör veta vad det är^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 asså sry om jag stör men vad är "Wii"? Jag visste inte det för en minut sedan men jag googlade det och det är tydligen Nintendo Revulotion :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 ja dom har bytt namn...till Wii...Revolution lätt bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg