AgiLitY Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Finland leder ganska stort nu. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 finland 4-ever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Låter konstigt egentligen... Jag satt en lördag-kväll vid datorn, farsan kollade på tv. Sedan sa han : Kolla på detta bidraget! När jag kollade märkte jag vilka de var : Lordi. Efter det bidraget satte jag mig och rullade tummarna för Finland. Låter rätt präktigt, liksom i Eurovision Song-Contest... Bland alla usla bidrag kom det som en smäll, Lordi vinner. Första gången Finland vinner (tror jag), samtidigt första gången några vågar att delta med en rocklåt. Carola visade också vart skåpet skall stå, hon sjöng inte falskt & hon kollade rätt in i kameran. Shlager kanske inte är min favorit-genre inom musik, men hon förtjänade så mycket mer än vad hon fick. Hon hade övat mycket för den stunden, men äsch så blir det bara en femteplats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 ESC = över. Finland = segrare. Tråd = låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg