Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hur får man umbreon/espeon på silver? :blink: en polare sa att man skulle träna eevee på dagen för att få espeon och tvärtom men det betvivla jag starkt

Skrivet

På silver så är det så, efter kl 18:00 så blir det natt där och då har man chansen att göra så Eevee blir en Umbreon.

Och när det blir 06:00 så blir det dag, och då kan du träna Eevee till en Espeon.

Skrivet

jag trodde inte att det stämde...men det tar ju skit lång tid!!

vet du om det funkar med exp. share? eller måste man träna bara den?

Coolen:det står faktiskt silver på 2 ställen :angry:

Skrivet

ok..men jag kommer ihåg att jag tränade en eevee till 73....men jag får väl försöka igen :(

vilken av dom är bäst? har för mig att espeon hade bra attack och umbreon bra defense

Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Man måste va snäll mot den,

Ju gladare den är desto större chans att den utvecklas till nån av dom

utveckling på dan=Espeon :blink:

utveckling på natten=Umbreon :kung:

Skrivet

Ja precis, för att den ska få Happiness så måste du låta den strida själv, det hjälper inte att du börjar med den i en strid och sen bytar ut den direkt mot en annan, då funkar det inte.

Skrivet

vilket typ betyder inte låta den "fainta" och gå till pokemon center utan typ köpa 1000pots och använda dom så fort den skadas, ungefär så eller?

Skrivet

Hm... jag vet inte om den blir ledsen om den förlorar, men det hjälper att få upp den i Happiness om den får strida själv, men den kanske får -Happiness om den förlorar.

• Skapa ny...