TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Hur får man umbreon/espeon på silver? :blink: en polare sa att man skulle träna eevee på dagen för att få espeon och tvärtom men det betvivla jag starkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Silver eller emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 På silver så är det så, efter kl 18:00 så blir det natt där och då har man chansen att göra så Eevee blir en Umbreon. Och när det blir 06:00 så blir det dag, och då kan du träna Eevee till en Espeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag trodde inte att det stämde...men det tar ju skit lång tid!! vet du om det funkar med exp. share? eller måste man träna bara den? Coolen:det står faktiskt silver på 2 ställen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Den utvecklas efter "Happiness" Så du måste träna den själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 ok..men jag kommer ihåg att jag tränade en eevee till 73....men jag får väl försöka igen :( vilken av dom är bäst? har för mig att espeon hade bra attack och umbreon bra defense Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Man måste va snäll mot den, Ju gladare den är desto större chans att den utvecklas till nån av dom utveckling på dan=Espeon :blink: utveckling på natten=Umbreon :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Ja precis, för att den ska få Happiness så måste du låta den strida själv, det hjälper inte att du börjar med den i en strid och sen bytar ut den direkt mot en annan, då funkar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 vilket typ betyder inte låta den "fainta" och gå till pokemon center utan typ köpa 1000pots och använda dom så fort den skadas, ungefär så eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Hm... jag vet inte om den blir ledsen om den förlorar, men det hjälper att få upp den i Happiness om den får strida själv, men den kanske får -Happiness om den förlorar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 ok det var det jag trodde..tack så mycket för hjälpen ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Umbreon = Dark Espeon =Pshysic Espeon har bra i power Umbreon brukar est vinna på sin snabbhet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg