nico Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) Någon som har koll på hur sånnadär bilder med en kod man måste skriva av funkar rent tekniskt? Alltså, det är en bild som skapas med en kod på som man sedan ska klistar in i en textbox. Som på http://forum.fuska.se/index.php?act=Reg efter att man accepterat villkoren. Servern måste ju veta vad den skapar, men samtidigt kan den väl inte spara det på användarens dator, skulle väl bli alltför osäkert? En databas skulle ta för mycket plats och bli krångligt. Sedan undrar jag hur själva bilderna skapas? Någon komponent eller nåt kanske? Någon som är riktigt bra på sånnthär kanske kan svara, admin kanske? Redigerat 19 Maj 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) Det har jag också undrat ett tag, ingen aning hur det går till??? Hoppas att någon kan det, isåfall kanske jag ska använda det(om det inte är allt för krångligt) :huh: Redigerat 19 Maj 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.