spel-maskinen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad är det man ska göra när man ska spraya på ett område. Det går inte jag håller in R1 och sedan cirkel då ser jag att det kommer grön färg men det händer ingenting på vägen. Hur ska man göra? Buggar mitt spel kanske???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Stå så närma du kan och håll in knappen ett tag så ska taggen bli översprayad. annars är det nått fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Det fungerar ändå inte:S För visst är det där det är lite sprayat man ska spraya över??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Du ska se en måttligt stor text i rosa som det står ballaz elr nått på. det finns flera vanliga sprayningar, är du säker att du har hittat de rätta ? De rosa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Kan det vara ett bugg? Eller så ska du kanske trycka på X istället.. Kommer inte ihåg, det var längesen jag spelade den =\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Du ska se en måttligt stor text i rosa som det står ballaz elr nått på. det finns flera vanliga sprayningar, är du säker att du har hittat de rätta ? De rosa ? Nu fungerar det men ska man spraya 100 stycken??? :blink: :blink: Redigerat 20 Maj 2006 av spel-maskinen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Du ska se en måttligt stor text i rosa som det står ballaz elr nått på. det finns flera vanliga sprayningar, är du säker att du har hittat de rätta ? De rosa ? Nej... Bara 6 har jag för mig ;) Men det fins 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 man ska bara spraya 6 st sen om man vill kan man leta och forsätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Tack så mycket :D Trode att man skulle ta 100 stycken det hade varit drygt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Om du sprayar alla 100, då får du väl ett pris eller något liknande, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jepp, man får vapen till CJ:s hus :D asgrovt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 jag har sprayat 31 stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg