Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 gud vad många som spammar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vill bara lägga in att jag fånga en zobat i lvl 14 52 om utvecklades till crobat i 52 typ och den dog nästan aldrig så tid :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaidenM Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ta bra hand om Golbat och ge den rätt sorts pokéblock, låt den hålla i Sothe bell och låt den inte dö. Min Golbat utvecklades på lv.25 så det är olika beroende på hur man tar hand om den. Så, nu är det sagt. Nu vet du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Hur då!?*fniss* Är du typ störd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cpu? Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Säger han väl inte! :angry: Hur fongar man relichant for han er mycket svor att fonga. (ja har inte de 3 sista boksteverna i alfabetet) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde1997 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 ´crobat e dålig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pooper Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Hur får jag CROBAT???? :unsure: :unsure: :unsure: det e väldigt jobbigt men du ska bli vän med golbat så den inte dör och lvla den typ så där och du måste ha natinol dex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg