MORAD Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 vem tror ni att vinner guldbollen jag jag tror att thierry henry vinner guldbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Ronaldiho vinner Guldbollen..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Ingen aning, men jag hoppas jag vinner ;-). Juryn luvs my toefjutts Redigerat 21 Maj 2006 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Ronaldinho kommer säkert vinna den... Men jag vill iallafall att antingen Henrik Larsson, Ronaldo eller Robinho ska vinna den, enligt mig då. Glömde Henry, han är ju en grym spelare! ;) Redigerat 21 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag röstar på etoó han e lätt bättre, bäst målsinne i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men det är Ronaldinho som har gjort det mesta för honom. Han passar honom till ett friläge, och han sätter in den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 men therry henry han är snabb han har bra konting och han har gjort mäst mål i arsenal genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 ursäkta min okunnighet men är inte guldbollen ett pris som bara svenskar kan få och den internationella titeln är väl guldskon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Jo, efter lite sökningar på Google, så fick jag fram att Guldbollen är för svensk fotboll, och att Guldskon är för den som gör mest mål. Kan ju hända att det är fel.. Den enda svensk som fick Guldskon är Henke, då han spelade för Celtic.... Så jag tror att han menar, vem ska bli väldens bästa fotbollspelare 2006? Redigerat 22 Maj 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag tror theirry henry.. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jo, efter lite sökningar på Google, så fick jag fram att Guldbollen är för svensk fotboll, och att Guldskon är för den som gör mest mål. Kan ju hända att det är fel.. Den enda svensk som fick Guldskon är Henke, då han spelade för Celtic.... Så jag tror att han menar, vem ska bli väldens bästa fotbollspelare 2006? men hur fick ronaldinho guld bollen föra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jo, efter lite sökningar på Google, så fick jag fram att Guldbollen är för svensk fotboll, och att Guldskon är för den som gör mest mål. Kan ju hända att det är fel.. Den enda svensk som fick Guldskon är Henke, då han spelade för Celtic.... Så jag tror att han menar, vem ska bli väldens bästa fotbollspelare 2006? kolla denna listan och berätta vart ronaldinho är. detta är alla guldbollar som delats ut genom alla år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.