Dolphin Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Det blir väl divan Zlatan som vinner guldbollen det skulle inte förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det blir väl divan Zlatan som vinner guldbollen det skulle inte förvåna mig. mm håller med "divan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 * Presentation, vore coolt om du kollade igenom tråden, eller menade du det? Att Zlatan blev världens bästa spelare (Baloon D'Or) skulle inte förvåna dig? Du har väl hört på nyheterna att dom sa "Zlatan är ett uteslutet val"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ok om det är det så så tror jag att henrik larson vinner guldbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 * MORAD, fullkomligt ironisk? Det vore shyst om du kunde förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 blir väl thierry henry eller ronaldinho, både förde ju sitt lag till CL final även om henrys inverkan för arsenal var större än ronaldinhos för barca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Henry är bara för offensivet och Arsenals krut, Barcelona bygger på Ronaldinho. Det är två helt olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ja tror att kim källström får svenska guld bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag tror att henrik larsson eller fredrik ljungberg får guldbollen. jag håller med dej lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.