💬
Logga in
Fuska.se

Kör Ni Lagligt På Bilspel..?

70 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Kör aldrig lagligt. Men oftast brukar jag undvika att köra över civila (åtminstone i spel som True Crime där man har good cop/bad cop rating).

20 Jun 2006
Nivå 2 · Novis

Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla

;-D

25 Jun 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

I bilspel så kan man inte undvika att köra olagligt. I alla fall i sådana bilspel där man ska köra till ett ställe på en vis tid etc. Dessutom finns det ingen anledning till att köra lagligt på bilspel, där bestämmer man själv hur man ska göra.

Nivå 9 · Veteranfuskare

hehe på gta vc brukar jag ta värdetransport bilen och leka att jag har flera miljoner där i så kör jag lagligt på natten.. ibland kommer en rånare och kapar bilen. Då hoppar jag in i en polisbil(om en finns i närheten) annars tar jag bara nån.. så försöker jag ta fasst tjuven utan att skada värdetranporten! ganska svårt men roligt! :lol:

vissa gånger lägger jag en fjärrstyrd bomb i bilen och gömmer mig.. (dörren till bilen står öppen) sen väntar jag till en bov snor bilen så spränger jag han! :D

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

hehe på gta vc brukar jag ta värdetransport bilen och leka att jag har flera miljoner där i så kör jag lagligt på natten.. ibland kommer en rånare och kapar bilen.  Då hoppar jag in i en polisbil(om en finns i närheten) annars tar jag bara nån.. så försöker jag ta fasst tjuven utan att skada värdetranporten! ganska svårt men roligt!  :lol:

vissa gånger lägger jag en fjärrstyrd bomb i bilen och gömmer mig.. (dörren till bilen står öppen) sen väntar jag till en bov snor bilen så spränger jag han!  :D

Låter roligt :) Det andra alltså.

26 Jun 2006

Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla=PWN ALL!!!

Men ibland kan jag köra lagligt när man ska åka långt på ett uppdrag(efter te.x en bil) för att spara på bilens krafter

Senast ändrad:

2 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Brukar fördöka köra lagligt men det finns så mycket saker i vägen som man kör in i. >_>

3 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare

Jag kör inte lagligt på det sättet att jag stannar vi rött ljus och åker på rätt filer, men jag undviker att krocka eller köra över civila så mycket som möjligt.

7 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #49

Men på t.ex Gta NFS där SKA man inte köra lagligt det är mer på lungna bilspel som MM3.

Nivå 3 · Lärling

jag gillar att krocka :rolleyes:

13 Jul 2006
Nivå 6 · Fuskare

Pallar inte att fixa massa poliser på mig, så för det mesta kör jag lagligt... fast det händer ju ibland att någon snubbe råkar hamna framför bilen...

18 Jul 2006

jag kör alltid olagligt det är roligast

21 Jul 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Nästan alltid, fast ibland är det kul att vara viktig petter och köra rakt och fint....

Nivå 3 · Lärling

Passa på att köra lite olagligt på spel... eller ja lite och lite hehe

23 Jul 2006
Nivå 7 · Fuskare

Varför Köra Lagligt När Man Kan Köra På/Över Alla

25 Jul 2006
↗ till inlägget

Som rubriken lyder kör ni lagligt på bilspel som t.ex Gta, Midtown Madness m.m..???

Jag gör det. Ofta iaf.

dum fråga aldrig!
Nivå 2 · Novis

Ibland, 1% lagligt 99% olagligt :P

Senast ändrad:

27 Jul 2006

Nej, man ska ju leva loppan när man kör bil-spel!! :P

3 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #59

Det går inte att köra lagligt på Burnout Revenge så fort man nuddar en bil i typ 10 km/h så flyger den all världens väg.

4 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag kör nog lagligt då och då, men oftast är jag som ett fyllo.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in