Gäst Destiny Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Försök göra dina Strokes svarta blir mycket snyggare då.... Det var allt från mig, Tack och Hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Monkey: Varsågod, spara den på din dator. Tack för att du sa till :-) FuzioN: Tack för komplimangerna! Fixar avatarerna nu på en gång: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Kommer du att uppdatera nya bakgrunder senare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) wee.. tack jag ska använda den.. :D Tack! Jäkligt snygga avatars! önska att jag kunde lika bra..har haft Ps i över ett år och jobbat med den i typ 1 månad..jag kan inget.. men snygga avatars! Redigerat 23 Maj 2006 av monkey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag skulle gärna vilja ha denna : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Monkey: Jag ska försöka fixa den avataren du bad om. Pm:ar om det.. Simpsons: Här har du: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Den där blåa avan nere i högra hörnet kan man få den? Och att det står Forsberg på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Självklart, Sv3A. Varsågod: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Varför göra sådana format på dom nya bakgrunderna? Jag vill ha den nya bakgrunden bland dom sista längst ner. (Blå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Vad menar du med format på bakgrunderna? Antar att det var denna du frågade efter: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 snygga! kan jag få yoshi eller bowser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Du kan få Yoshi och Bowser ;) Varsågod: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg