Gäst Youx Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 tja hur får man dragon scal. så man kan utvekla sedra. för han mååste håla i den ock så byter man :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har för mig att man hittar det nånstans (minns inte var) eller att man måste fånga en pokemon som hålleri dragon scale (vanligtvis Seadra eller gyarados). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ja det är så man ska fånga nån sälsynt pokemon och det är sällsynt att man får den jag tror att det var bagon eller nåt sånt man fick den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 man hittar bagon i moon cave eller vad den nu heter man hittar den längst in i mooncave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) i meterioite cave hittar man bagon i ett smallt rum där man får dragon claw = (Tm2) Redigerat 6 Februari 2004 av krillo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 eller så kan man möta en dragon tamer nickolaus tror jag han hette sju gånger så får man den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Va det visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 hur många drogon claw kan man få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jaha.hur många drogon scal kan man få :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andy Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag tror att jag har haft 6 stycken eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jagh hade också nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg