Mighty Adam Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: KONSTIGT <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 kolla i house decorator (elller vad hus köpet stavas). För det kanske är ett hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Kanske stod labrador eller nån annan hund, för när man får tillräckligt med TP så får man nya vovvar att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: <{POST_SNAPBACK}> KONSTIGT <_< <{POST_SNAPBACK}> mm de e skit konstigt, de stog laptop <_< ;) ;) hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: <{POST_SNAPBACK}> KONSTIGT <_< <{POST_SNAPBACK}> nu såg ja att det stog desktop, de e typ nå skrivbord, fast as dyrt, ja har inte 20.000 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 mm de e skit konstigt, de stog laptop hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: £20.000 är väldigt mycket pengar tycker ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det tycker ej jag det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: det är ju inte mycket jag har 48.913 jag kör turnringar får 2-3 guld i hopp varje dag Redigerat 18 Augusti 2006 av sebaztian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sallad_Sorza Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 hejsan idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung: Jag håller på att samla ihop till en desktop... :) (jag spelar inte så ofta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag har nåntning på 100.000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg