Hoppa till innehåll

Nintendogs


Rekommendera inlägg

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller?  :kung:

 

 

KONSTIGT <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller?  :kung:

 

 

KONSTIGT <_<

 

 

mm de e skit konstigt, de stog laptop <_< ;) ;)

 

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller? :kung:

 

 

KONSTIGT <_<

 

 

nu såg ja att det stog desktop, de e typ nå skrivbord, fast as dyrt, ja har inte 20.000 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm de e skit konstigt, de stog laptop

 

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller?  :kung:

 

£20.000 är väldigt mycket pengar tycker ja
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst sebaztian

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller?  :kung:

 

det är ju inte mycket jag har 48.913 jag kör turnringar får 2-3 guld i hopp varje dag Redigerat av sebaztian
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

hejsan

 

idag när jag just hade vart ute och gått stog det att jag hade fått en laptop för att ja hade mycke trainer points, nu undrar jag, var är laptopen och hur kan man använda den? e den typ inne i rummet där hunden leker eller?  :kung:

 

Jag håller på att samla ihop till en desktop... :) (jag spelar inte så ofta)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...