Hoppa till innehåll

En Sak Om Låsningar

Rekommendera inlägg

Hur många spel till olika plattformar finns det? Ingen aning, men det är ett antal tusen iaf... tänk dig tusentals "Här kan vi snacka om det här spelet"-trådar. Snacka om att admin skulle få köpa ny hårddisk!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

asså de jag menar är att dem säjer att om man inte får starta trådar där det står om att man ska snacka om de spelet t.ex för att då kommer det bli fullt av sånna trådar som jag inte tror att det kommer för att man få ju då starta omröstningar tillexempel och det finns ju inte en massa trådar om de och en del anndra vanliga fråga så jag menar varför skulle de då blir de om detta?

Redigerat av knölföda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att det är mycket lättare att skriva en tråd om ett av de miljontals spel som finns än att klura ut ett vettigt ämne.

vad är det du menar med omröstningar egentligen? en omröstning omfattas lika mycket av reglerna som vanliga trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...