knölföda Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Varför låser ni moderatorer trådar som det står t.ex här kan vi snacka om gamecube och varför är ni så kära i att låsa trådar i huvud taget det fnns väl roligare saker att göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 "här kan vi snacka om gamecube" §1.12. Om vi inte skulle låsa så skulle forumet bli totalt nerspammat, det lovar jag dig. Om du låter Pokémon forumet i gameboy advance forumet vara i 1 vecka så går det inte hitta något där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Hur många spel till olika plattformar finns det? Ingen aning, men det är ett antal tusen iaf... tänk dig tusentals "Här kan vi snacka om det här spelet"-trådar. Snacka om att admin skulle få köpa ny hårddisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 men asså, man får ju starta röstningar t.ex och det kommer ju inte en massa trådar om de varför skulle det då göra de om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Han menar nog att det finns jättemånga omrösningar och lite såna där trådar " Här får ni snackar allt om ....." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) asså de jag menar är att dem säjer att om man inte får starta trådar där det står om att man ska snacka om de spelet t.ex för att då kommer det bli fullt av sånna trådar som jag inte tror att det kommer för att man få ju då starta omröstningar tillexempel och det finns ju inte en massa trådar om de och en del anndra vanliga fråga så jag menar varför skulle de då blir de om detta? Redigerat 23 Maj 2006 av knölföda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 för att det är mycket lättare att skriva en tråd om ett av de miljontals spel som finns än att klura ut ett vettigt ämne. vad är det du menar med omröstningar egentligen? en omröstning omfattas lika mycket av reglerna som vanliga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.