mikaelrask Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) när man ska tävla mot några i lolla ranch för att få en mask så man kommer in til den sista staden komer inte ihåg vad den heter men det sitter en pojke där som vill åt den här masken någonstan i närheten ranchen men när jag tävlar mot dom bröderna så skjuter jag pilar på hästarna och dom stannar några sekunder men jag vinner inte hur ska jag göra blir "galen" snart ska jag skjuta på bröderna eller hur klarar jag att vinna/ tack för hjälpen. Ursäkta stavningen kommer inte ihåg ställena hur dom stavas. Redigerat 21 Maj 2006 av mikaelrask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Du behöver inte göra det där ''mini-uppdraget''. Du får bara en mask man typ inte använder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Iaf för att vinna över Talon och hans bror i Racet så är det bara att köra på, du behöver inte skjuta dom, har aldrig gjort och vunnit över dom ett antal gånger ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det har jag med, man behöver alltså inte skjuta dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det har jag inte heller gjort :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 okej tack för svaren alla jag ska prova det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg