LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det står att det är felkod 800040005 och så tar jag felsök så går det inte!... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalanbamse Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det står att det är felkod 800040005 och så tar jag felsök så går det inte!... :( Vänta en stund och logga in sen jag känner till det där problemt. :rolleyes: Vet någon vars man hittar där man kan söker efter fusken till spel? jag är ni här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 du kanske skrev fel eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) tryck på (har du glömt lösenord) och sen är det bara fylla på så kommer du få en ny kod Redigerat 21 Maj 2006 av MORAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Ja, det kan vara en felkod, vänta en stund och testa igen! Eller så kan det bero på att du tankat hem en ny MSN som du inte riktigt har 'tillgång' till än, då gäller det att skaffa en patch. Det finns en bra patch vid namn MSNDowngrader13, men det är inget att börja leta efter eftersom det du förmodligen fått upp är felkod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 mm det kan vara stressigt på databasen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 testa på någon annas data se om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 asså det funkar att logga in på min andra men inte den...och jag har testat asmånga gånger... :( det står att det är ett fel... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 asså det funkar att logga in på min andra men inte den...och jag har testat asmånga gånger... :( det står att det är ett fel... :wacko: Hum, konstigt. Ibland är det ju så att anslutningen lägger ner, men då kan man varken besöka MSN eller internet vilket du verkar kunna göra eftersom du skriver här på fuska helt utan problem. Ibland brukar jag låta min dator vila, starta om den eller kontrollera om jag skrivit rätt anv.namn/pw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Kolla om din brandvägg har blockat den porten/anslutningen som MSN använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag har kollat det och stängt av datan tre gånger och startat om men det funkar inte.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 hur länge har du inte varit inne på din msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.