Flagg Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jo, jag undrar vilken typ av Blacksmithing som är bäst (armor och weapon till att börja med). Jag är Warrior med Fury spec (duel vield med swords). Vilken tjänar man mest pengar på? Vore tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jo, jag undrar vilken typ av Blacksmithing som är bäst (armor och weapon till att börja med). Jag är Warrior med Fury spec (duel vield med swords). Vilken tjänar man mest pengar på? Vore tacksam för svar. Du slösar nog mindre pengar om du orkar gå hela vägen med armor för om du gör din egen plate armor ist för att köpa tjänar du mer på för det är fler armor bitar än vapen och alla armor bitar kostar nog mer än dina vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Men man kan inte tillverka Tier 0.5 ändå så. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Blacksmithing krävs för att crafta The Legendary Hammer= Sulfuras, Hand Of Ragnaros. Dock dyr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Armor. Weaponsmith är helt dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg