Hoppa till innehåll

Vm Guld

Larath

Rekommendera inlägg

Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar.

Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring?

Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna.

Håller med dig till 100%. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar.

Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring?

Hehe...

Sverige vann och det var rättvist och Tjeckien behöver öva sitt spel lite mera.

Men underskatta inte Tjeckien för detta de kan komma och vinna nåt annat viktigt närsomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men förlåt da att jag skrev fotboll istället för ishockey och jag är 14 år jag har skrivit till admin att han ska ändra men han är så trög :angry: Redigerat av Blizzey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du måste ju vara ännu trögare som inte fattade att om du fyller i 0 som år blir det 0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...