AgiLitY Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar. Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring? Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna. Håller med dig till 100%. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar. Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring? Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna. Hehe... Sverige vann och det var rättvist och Tjeckien behöver öva sitt spel lite mera. Men underskatta inte Tjeckien för detta de kan komma och vinna nåt annat viktigt närsomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar. Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring? Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna. men förlåt da att jag skrev fotboll istället för ishockey och jag är 14 år jag har skrivit till admin att han ska ändra men han är så trög :angry: Redigerat 26 Maj 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar. Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring? Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna. du måste ju vara ännu trögare som inte fattade att om du fyller i 0 som år blir det 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.