Avregistrerad Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Hej! Får en förälder tvinga en att råplugga i te.x engelska, fast man har G i det bara för att dem tycker jag ska ha MVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej, man får inte tvinga någon att rå-plugga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej, man får inte tvinga någon att rå-plugga ! Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 mm, faan vilka o-sjysta föräldrar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej , absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej, har man bara G så får man ju bestämma själv om man vill öka på det. Men har man IG så tycker jag faktiskt att föräldrarna kan tvinga en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Lol, varför inte? Det är ju bara för ens bästa...-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Plugga engelska behöver inte vara tråkigt vettu ;) Gör som jag, åk på språkresa, lär dig engelska och träffa snygga tjejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej, det är fel å plugga över sommaren :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Översommaren ska man bara plugga om man har Underkänt eller ligger efter i nåt ämne tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Plugga engelska behöver inte vara tråkigt vettu ;) Gör som jag, åk på språkresa, lär dig engelska och träffa snygga tjejer :) Yepp. :) Eller läs en bok eller se på film. Ökar ordförrådet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Översätt sångtexter eller se som sagt en engelsk film utan undertexter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.