Pikachu86a Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Hej Jag undrar om man kan få polis bilarnas sirener att blinka bara? GTA:SA Finns det några svenska polis bilar till san adereas? MVH tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Om du trycker på "tut" knappen snabbt så börjar sirenerna att blinka. Så är det i alla GTA spel. Om du vill ha svenska polisbilar så får du vänta på en mod som kommer som heter GTA Sweden. Redigerat 22 Maj 2006 av P. Dude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Om du trycker på "tut" knappen snabbt så börjar sirenerna att blinka. Så är det i alla GTA spel. Om du vill ha svenska polisbilar så får du vänta på en mod som kommer som heter GTA Sweden. Jag har aldrig lyckas att få det funka. Vart kommer den att finnas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Om du trycker på H-knappen så går alltid sirenerna igång. Capslocken lyckas man inte alltid med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Om du trycker på H-knappen så går alltid sirenerna igång. Capslocken lyckas man inte alltid med... varför skulle inte caps lock gå lika bra? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag använder inte default inställningarna så jag använder inte H eller caps-lock men om man bara trycker på "tut" knappen jättefort så slår sirenerna igång bara. Det är lätt som en plätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 för mej funkar det att trycka caps lock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 caps lock är precis lika bra som h. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Varför funkar det inte för mej da? Redigerat 24 Maj 2006 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 men om det nu inte är varken H eller CapsLock så gå in på options å kolla, vi säger att knappen som man tutar med är J, då måste du trycka ner J snabbt, sedan släppa, så slår sirenerna igång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag får prova med det. Hoppas att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg