TheCreed Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har hört att man kan trada över pokémon från pokémoncrater (PC) till vanliga pokemon spel (game boy advance) Är det sant? :unsure: Om ni inte vet vad pokemoncrater är... här är adressen: http://www.pokemoncrater.com/ :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nej, det är klart att det inte funkar. Hur skulle det funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 vet faktist inte :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lumiq Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Nä klart man inte kan men man kan trade pokemon på internet mellan varann du har missuppfattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Flyttar till webspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Det är omöjligt eftersom det inte finns nån usb kabel i gameboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 det finns det visste... Genom GBA Xploder eller AR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det är omöjligt eftersom det inte finns nån usb kabel i gameboy he he... Jag tänkte det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 det är omöjligt även om det skulle finnas en USB-kabel till GBA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 men dah klart man kan jag har tradat till mig en combusken så MAN KAN DET, DET ÄR POKEMONCRATER SOM MAn KOLLAR PÅ TRADE OCH VÄLJER VILKEN POKEMON MAN VILL HA OCH OM DEN SKA VARA SHINY ELLER DARK ELLER NORMAL POKEMON. SÅ JAG KAN GÄRNA BYTA MED NÅN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag tror inte att Nintendo har gjort pokemoncrater så ända sättet är att fuska till sig den pokemon man har på gameboy & sedan ta "toss" på den så försvinnet gb's & du får den på Crater :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag har hört att man kan trada över pokémon från pokémoncrater (PC) till vanliga pokemon spel (game boy advance) Är det sant? :unsure: Om ni inte vet vad pokemoncrater är... här är adressen: http://www.pokemoncrater.com/ :student: det är ju bara bull shit skulle man annars sätta in en link cabel i datorn eller fast det inte ens går att sätta in den nånstanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.