Dream Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Norton är en sån där dum program som inte tillåter program som inte finns i deras register som deras support t.ex! Och du ska nog ladda ner en ny amplastory version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 stäng norton, aktivera igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Men problemet är att norton har vi tagit bort men datorn verkar tro på något konstigt sätt att vi har den kvar! kan nån säga en sida där jag skulle kunna ladda ner norton och avisntalera det igen? Här finns en bild om vad det står. Kan nån hjälpa mig? Fuska_visa.bmp Redigerat 8 Juni 2006 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 laddar när en annan virus skydd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 men jag har f-secure redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 testa med att ladda ner en beta verision av norton och avinstalera men det fuknade inte. ska testa och ladda ner ms en gång till nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Kommer ni in på maple story? För det står att när jah ska spela att jag kanske inte har nån internet kontakt eller att servern är nere! men det står inget på deras sida och det har vart så här i 3 dagar nu! vad är maple story Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ett roligt mmorpg spel som finns att ladda ner på www.mapleglobal.com YES!!! JAG HAR FIXAT DET NU!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.