pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 har du dött nån gång ferrie lr? ;] aja, ja vet inte om de e sant de du säjer, ja tror tiden fortsätter å så åker min själ runt bland andra själar å vi kan sitta å kolla på dom levande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Min farfar är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 INGEN kommer nånsin veta. Men jag tror INTE på liv efter döden. Fast jag hoppas ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag hoppas de oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 SKulle du dö och återupplivas som ett djur eller människa så skulle du ha kvar din "förra" hjärna, alltså så skulle du inte veta vad du har varit för något i ditt tidigare liv. Ta t.ex sagan-om-ringen-mästare du kanske har varit Elvis Presley i ditt tidigare liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Om det va så skulle jag vilja ha varit Bruce lee Redigerat 6 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Inte jag!Hur f*n ska man kunna spela tv-spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vad f*n snakar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 DET SKULLE VARA TRÅKIGT ATT BARA SE SVART NÄR MAN DÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 De e de jag är rädd för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 JAG MEDhttp://smilies.jeeptalk.org/contrib/anym/behead.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.