MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jo jag hoppas att man blir något nytt, men jag tror inte att man blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Låter ganska konstigt om man blir nytt.. men är man död så är man.. Usch, är rädd för döden =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Ibland vill jag bara dö..............Vet inte varför Redigerat 5 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) eftersom man dör så tenker man inte man ser inget man hör inget aså inget av våra sinner kommer vara kvar.. så altså minnet försvinner också så vi märker inte nånting ex. på 700 år så har det inte gåt en endaste sekund för den som är död.. http://www.atypically.net/smilies/machinegun.gif Redigerat 5 Februari 2004 av mr.best Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hur f*n vet du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 JAG VILL BLI EN FÅGEL NÄR JAG DÖR :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Om man dör så tar 4 miljarder år en bråkdel av en bråkdel. För man finns ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har ingen aning om vad du skriver om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 INTE JAG HELER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Ferrie, du kan visst mycket om ånt där!!, tala inte om för mycket sanning bara!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Asså om man är död så funkar inte tiden om man säger så.. är man död så är man.. då kan 4 miljarder år gå på knappt en bråkdel av en bråkdels sekund. Som om du sitter på stolen och blundar för ögonen, håller för munnen, tänker inte och känner inte i knappt en sekund.. och det har gått 4 miljarder år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.