Chihuahua Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Då kan ocks vara idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 nej men då.. ...får vi vänta. Jag vet inte hur det blir och vet inte vad jag trorheller. Men man hoppas ju på ett liv efter döde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Tror att om man är död så är man det.. finns aldrig mer.. kommer aldrig mer att finnas.. som att blunda för evigt, ingen känsel, ingen syn, inga tankar, ingen luky, inget man hör.. inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Tror att om man är död så är man det.. finns aldrig mer.. kommer aldrig mer att finnas.. som att blunda för evigt, ingen känsel, ingen syn, inga tankar, ingen luky, inget man hör.. inget.. men det är ju det jag menat hela tiden men kollar nån??, nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag hoppas på reinkarnation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men tänk om du blir en liten mygga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 om jag skulle bli en mygga skulle jsg ta självmord och hoppas att bli något anat B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 haha, tenker du samma sak då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.