Hoppa till innehåll

Sims 2


Rekommendera inlägg

Jag har en del frågor:

 

Om jag startar ett berättar läge far min sparning på fritt läge bort då( Ingen shansning för jag vill inte deleta den jag har)

 

Finns det inget fusk så att man kan låsa upp alla tomter för jag vill ha en vid havet?

 

Finns det ingen simbassäng? ( Har inte hittat någon på byggarläget)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en del frågor:

 

Om jag startar ett berättar läge far min sparning på fritt läge bort då( Ingen shansning för jag vill inte deleta den jag har)

 

Finns det inget fusk så att man kan låsa upp alla tomter för jag vill ha en vid havet?

 

Finns det ingen simbassäng? ( Har inte hittat någon på byggarläget)

 

 

 

 

fråga 1: Ja dina gubbar på fritt läge och försvinner om du gör en ny berättar läge

 

 

 

fråga 2: Ja det finns men det är roligare att jobba sig fram B)

 

 

fråga 3: Nej det finns inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Men om jag inte vill radera min gubbe på fritt läge kan jag ju inte låsa upp nya

tomter eller???

 

En till fråga : Om det är 100 mellan personerna varför blir hon sur om man trycker på krama? Hur gör man för att de ska tycka om varandra?

 

Och yttligare en till: Jag har nys börjat på berättarläget, Vad är det det går ut på är det bara att man ska uppfylla önskningar eller kommer det annat längre fram också???

Redigerat av spel-maskinen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Men om jag inte vill radera min gubbe på fritt läge kan jag ju inte låsa upp nya

tomter eller???

 

En till fråga : Om det är 100 mellan personerna varför blir hon sur om man trycker på krama? Hur gör man för att de ska tycka om varandra?

 

Och yttligare en till: Jag har nys börjat på berättarläget, Vad är det det går ut på är det bara att man ska uppfylla önskningar eller kommer det annat längre fram också???

 

myspys :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...