wilmerx.tk Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Från GAMESPOT ska jag ladda ner demon till Hitman BM - demo (den släpps idag) så tar det ju hela 15 timmar att ta hem den. Varför gör den det när det bara är en demo? Jag har ju längtat efter detta hela dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Om jag laddar ner nåt so mtar lååååång tid så brukar jag sätta igång det på morgonen och ha det igång när jag är i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jojo.. Men jag går inte till skolan klockan 6. Den tidpunkten då demon släpptes... Någon som har demon och laddat ner den lagligt och som kan förklara hur han/hon gjorde så kontakta på mig på msn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 men jesus, ladda ner det från gamershell.com så tar det 31 minuter... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 22 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Den tar ju två timmar att ladda ner den med... Ska jag ta "Netherlands"? * Jag testade nu.. den går ju bara från 1 timme, 2 timmar, 3 timmar... Den går helt fel ju :S * Redigerat 22 Maj 2006 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Ska nog ta och ladda ner den när jag känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 heh..det är nästan omöjligt att få ner något snabbt när det släpps. hela världen har ju tillgång till samam fil..så vänta några dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 pröva fz.se om dom har demot tror dom har den brukar tanka snabbt därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Det beror på eran internet hastighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Tanka från en sida nära, om du tankar från typ Norge kan jag säga att det går snabbare än från Australien. Annars finns det väl inte mkt att göra åt det. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Den tar ju två timmar att ladda ner den med... Ska jag ta "Netherlands"? * Jag testade nu.. den går ju bara från 1 timme, 2 timmar, 3 timmar... Den går helt fel ju :S * håller med dej det tar ju lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.