Men de är trådlösa. Det innebär batterier.
Wii Kontrollerna
Hmm, ungefär som en trådlös datamus. Bara batterierna inte tar slut lika snabbt.
Det kommer kännas ganska nice att ha svärdstrider i vardagsrummet
↗ till inläggetSant. Den ska behöva två AA alkaliska batterier och ska hålla i upp till 60h (utan nunchuken). Om man använder nunchuken också kommer den att räcka i 30h istället. Man kan ju hoppas att nintendo ändrar till den slutgiltiga designen med en "station" där man kan ladda om kontrollen istället.Men de är trådlösa. Det innebär batterier.
Det har ryktats om att en sådan station inte kommer att förekomma, man kan iallafall hoppas. Skulle vara lite jobbigt att köpa batterier hela tiden.
jag tror att man slipper dem där trådlösa kontrollerna.jag såg en bild på en *vanlig* kontroll. man söker på wii på google bilder. så alla som inte gillar den nya wii kontrollen kan glädja sig att det kommer en *vanlig* kontroll :cool: (om inte bilden är förfalskad). :unsure:
jaha, då skaffar man ju bara uppladdningsbara batterier då.....
Om inte nerladdnings funktionen hade funnits på Wii, att man kan ladda ner NES, SNES, N64, SEGA MEGA DRIVE OCH TURBO GRAFX. Skulle jag inte skaffa en Wii, pga kontrollen (men jag kommer iallafal testa kontrollen den 16november och var det är säger jag inte, hehe :evil: )
Jag tror personligen att Wii kontrollerna kommer bli de bästa någonsin, ser fram emot att prova dem.
om detr är ett spel som jag spelar för första gången & direkt fattar hur man gör så är det Wii sport
detta har nog väldigt mycket med kontrollerna att göra...
Wii kontrollerna är ABSOLUT så bra
Dom kommer iaf bli übercoola!! :D
↗ till inläggetDom kommer iaf bli übercoola!! :D
Oh Noes! Ring Kapten Uppenbart!
fast dom kommer bli dyra.... :(
449:- för en Wii-remote
229:- för en "Nunchaka"....
det är väl inte så dyrt?
Joo, 600+ för en komplett kontroll....
↗ till inläggetdet är väl inte så dyrt?
Klart det är dyrt... :(
kanske lite svårt i början men man lär sig nog fort :meddum:
↗ till inläggetkanske lite svårt i början men man lär sig nog fort :meddum:
Och det håler jag värkligen med om B)
jo jag vet att den här tråden är gammal men nu har många (bl.a jag) testat wii kontrollen nu kan vi ju säga hur vi tyckte. själv tyckte jag den ägde fett! :D :lol: :rolleyes: