Dream Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Har någon Phoenix wright spelen? Jag fundera på att bli avodkat när jag bli stor och jag älska spel! Vore det då klokt att köpa Phoenix wright? Jag har läst i en speltidning att man måste skrika i mikrofonen om man vill protostrera ! Verkar kul! Men Jag kan inte hitar ett exemplar av spelet nånstans i malmö! Så vet ni vad jag kan köpa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Har någon Phoenix wright spelen? Jag fundera på att bli avodkat när jag bli stor och jag älska spel! Vore det då klokt att köpa Phoenix wright? Jag har läst i en speltidning att man måste skrika i mikrofonen om man vill protostrera ! Verkar kul! Men Jag kan inte hitar ett exemplar av spelet nånstans i malmö! Så vet ni vad jag kan köpa den? internet, allt finns på internet. Men testa webhallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Men jag litar inte på att beställar i intenet för de brukar tar pengarna utan ge en varan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Men jag litar inte på att beställar i intenet för de brukar tar pengarna utan ge en varan! ja har beställt många spel över internet och alltid fått spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 webhallen är det ända stället jag handlar spel hos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 om du inte får spelet från webhallen kan du ju stämma dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 webhallen är det ända stället jag handlar spel hos samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag är bara 13år så ska jag hyra avodkater och sånt? Har ni spelet och vill ni säljar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 men asså webhallen kan du ju polisanmälla o sånt...dom kommer skicka över det... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag beställde en gång till mi ps2 och så var det en amerikansk version så det funkade inte och när jag ringde de sa de att tyvärr gå det inte att byta tillbaka eftersom spelet funkar och att du inte kan spela det amerikanska versionen borde du ha tänk på! Jag ska aldrig handla över intenet igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 men om det är till DS kan du ju spela...det...men till Ps2/GC/X-box måste man ju ha en speciell disc för att spela utomlands spel elr chippa den.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg