Dream Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag ser en xobox för 990kr plus halo 2 ! Kommer microsoft inte göra spel till xobox snart så det måste säljar alla xobox som snart som möjligt? Det vore ju synd för alla som äger en! Jag har hört att man kan bytar in sin xobox för en xobox360! Har ni gjort det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) För det första, Xbox heter det och uttalas, xobox tillhör fantasins värld. För det andra, var har du fått ifrån att man kan byta ut sin Xbox mot en Xbox 360? Jag undrar om lådan du kommer köpa är begagnad, jag ser en Xbox på OnOff där det kostar nytt cirka 940kr. Om det är begagnat så tycker jag inte att du tjänar något på det. Däremot om det är nytt i förpackning så är det ett ganska bra köp, slå till ;). Redigerat 22 Maj 2006 av Rage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jo, det skulle vara ett bra köp ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Den är inte beganat och jag skrev fel på xbox med xobox(borde en kille med mindre än 10IQ räknad ut) men spelen håller på att slutar tillverkas till xbox så jag vill inte ha en konsol som dör ut på grund av få spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Eftersom du skrev xobox på alla ställen där det i stället skulle stå Xbox så antar jag att du har 10 IQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 haha den var rolig Energy... :D men asså konsollen kommer inte "dö" ut bara för att det inte kommer komma nya spel...det kommer ju komma nya spel...men det finna ju asmånga spel att köpa så jag tror inte den kommer "dö".... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Den är inte beganat och jag skrev fel på xbox med xobox(borde en kille med mindre än 10IQ räknad ut) men spelen håller på att slutar tillverkas till xbox så jag vill inte ha en konsol som dör ut på grund av få spel. Inte begagnat? Då är det väl bara att slå till och bli lycklig? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 jag tkr det låter som en hyffsad affär och jag tror heller inte att xbox kommer "dö ut",men om du vill vara på den säkra sidan så kan du juh skaffa dig ett lite bättre chipp och sedan en grymt fet hdd(obs finns bara än så länge bios för hdd upp till 2000gb :P)och sedan ser du till att lägga in spelen på boxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) jag tkr det låter som en hyffsad affär och jag tror heller inte att xbox kommer "dö ut",men om du vill vara på den säkra sidan så kan du juh skaffa dig ett lite bättre chipp och sedan en grymt fet hdd(obs finns bara än så länge bios för hdd upp till 2000gb :P)och sedan ser du till att lägga in spelen på boxen Jag hade hellre invensterat dessa pengar på en Xbox 360, fast jag hade såklart väntat tills konsolen blivit billigare och bättre. Redigerat 30 Maj 2006 av Rage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Dom kommer inte att sänka priset på X360 eftersom PS3 är så dyrt. Om PS3 hade varit billigare så hade det tvingat Microsoft att sänka priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Dom kommer inte att sänka priset på X360 eftersom PS3 är så dyrt. Om PS3 hade varit billigare så hade det tvingat Microsoft att sänka priset. Xbox kostade ju också 4000kr från början, om jag inte minns fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jo men PS2 var ju så billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg