BloodMan Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag tycker att när man ska köpa något i affären ska det komma upp en extra ruta där det står t.ex "Är du säker på att du vill köpa det här föremålet". För det hände en gång att jag råka köpa nåt som jag inte ville ha. Det här kan ju t.ex också va bra om man vill köpa nåt så råkar man klicka på fel grej eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Yes indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) mm.. tycker jag med! När jag hittade nått föremål ville jag se vad det var så jag tröck på föremålets namn o så köppte jag den men jag ville inte ha den.... <_< Trodde det skulle komma upp en beskrivning Redigerat 23 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det kanske kommer bli en omröstning om det ska va så eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 mm det skulle bli väldigt bra... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Very good indeed. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Bra idé, jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 GOOD IDEA! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Admin kanske kan fixa en omröstning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Låter som en bra ide och borde vara ganska lätt att genomföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja, man tycker ju det, men det är inte alltid som Moderatornerna vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Väldigt Bra Idé, Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.