Kevve Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja, man tycker ju det, men det är inte alltid som Moderatornerna vill.. Moderatorerna bestämmer inget av admins arbete bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 superbra jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Är det många som har råkat köpa nåt utan att det var med meningen? Själv har man ju råkat köpt det förbannande kriditkortet... <_< Redigerat 30 Maj 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Nä skämtar ni eller? Är ni seriösa? Det står med fet och tydlig text "Köp med: Fuska Mynt". Texten står i sin egna sektion. Hur har ni kunnat RÅKA köpa något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kreditkortet, det räcker med att klicka på namnet så köper man den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Har inte råkat köpt något, men vill inte göra det heller. PMa admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag är självklart på. Råkade köpa en grej för 250 FuskaMynt för några år sen. Annars är det inget allvarligt för mig inte. Men som sagt, jag är med på denna idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det är väl inget som bör prioriteras, men idén är i sig inte helt dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Det är väl egentligen inget nödvändigt då man klart och tydligt ser "Köp med Fuskamynt". För de som vill ha beskrivningar på vad saken gör eller vad man använder den till så stor det en liten beskrivning vid produkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 men ändå, tänk om man bara av misstag klickar på fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Med denna tråd har nog en del personer lärt sig att om man klickar på en sak i affären så köper man det. Men idén(stavning?) var god :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 GOOD IDEA! :) HÅLLER MED ER ALLA 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.