Gäst QuikSilver Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Tjenare! Är det någon som vet hur man gör så fler än 1 kan vara admin på en server? När min kompis ska göra mig till admin på hans server så försvinner han som admin, någon som vet vad som ska göras? Alltså, bara 1 kan vara admin.. Tacksamm för svar! lite hjälp tack!!! Redigerat 23 Maj 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Bara och ge han rcon_password .. Men om du menar SH så får du någ kolla hjälpfilerna eller SH's forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille952 Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 jag har en clan server men jag skrev in fel namn på den hur gör jag för att ändra namnet uttan att göra en ny sever :zzz: :zzz: :zzz: :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Du lägger inte till administratör-rättigheter i superheropluginet, du gör det i users.ini som finns i amxx\configs\. Har personerna administrationsrättigheter (admin) så kan dom automatiskt vara admin i superhero, alltså tillgång till att radera/lägga till XP mm. Brutalcs har återigen en bra guide hur du går till väga för att lägga till admin på din server. Läs det efter det första strecket: http://www.brutalcs.nu/index.php?pg=amxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg