Brawler Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Tjo jag har sett Mario Smash Football å jag undrar om den e bra,borde jag köpa den? Help me decide! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! köp det det äger! ps jag klarade det på 2 dagar men det är för jag är så bra :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) det är jätteroligt och kaotiskt att spela med 4 vänner och massa explosiva power ups. men ett tips spela utan super strikes det sabbar bara spelet. @ spy: hur gör man för att vinna enkelt mot en legend? har vunnit med typ 7-2 i ena matchen och förlorat med 0-4 i nästa. Redigerat 23 Maj 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ett mycket bra spel, jag rekomenderar dig att köpa det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Verkar som att det e ett riktigt bra spel,ska köpa det genast!! Eller när skolan e slut..Iaf vad e Super Strike o Power up? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Verkar som att det e ett riktigt bra spel,ska köpa det genast!! Eller när skolan e slut..Iaf vad e Super Strike o Power up? super strike är ett special skott som bara ens kapten kan avlossa och det ger två mål om du sätter det. Power ups får du för bra målchanser och ifall en ickebollförande spelare tacklas det är saker som bomber, skal mm. Mycket användbara ifall någon är fri och en power up träff ger inte en ny power up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevanini Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 super strike är ett special skott som bara ens kapten kan avlossa och det ger två mål om du sätter det. Power ups får du för bra målchanser och ifall en ickebollförande spelare tacklas det är saker som bomber, skal mm. Mycket användbara ifall någon är fri och en power up träff ger inte en ny power up. <{POST_SNAPBACK}> man kan använda de när man har bollen ckså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg