0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Visste han vem jag var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Men alltså fanns det inte ett fusk program till det spelelt som jag hade det för ett bra tag sen men jag mins inte hur man fick tag på den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Visste han vem jag var? Tror inte det kan fråga om du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det gör ändå inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Min robot heter oilty och har ett +!! Jag spelar inte robotkampen längre var tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Nu har jag 2 robotar som har +++ Om du har mobil så kan du köpa missil, och sälj missil så får stålar, gör så några gångar så har du råd med de dyraste grejjerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Min robot heter indianen jag vet inte vilken nivå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Min robot heter 3345 (rank ++++) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Du måste va rätt bra med ranken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag heter SkrotbilenNisse och jag vet alla fusk till robotkampen Jag skrier alla fusken till alla spel på blip.se nu: Inget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag heter SkrotbilenNisse och jag vet alla fusk till robotkampen Jag skrier alla fusken till alla spel på blip.se nu: Inget!! hur fel kan man ha... jag har fusk till det, men jag avslöjar inget eftersom sist jag gjorde det blev det så tjatigt.. annars kan ni ju kolla på roboten Shneero(eller liknande) och kolla pansaret som är 10000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (Ozoon @ 18/02-2004 21:52:05) Jag heter SkrotbilenNisse och jag vet alla fusk till robotkampen Jag skrier alla fusken till alla spel på blip.se nu: Inget!! hur fel kan man ha... jag har fusk till det, men jag avslöjar inget eftersom sist jag gjorde det blev det så tjatigt.. annars kan ni ju kolla på roboten Shneero(eller liknande) och kolla pansaret som är 10000 Men varför skriver du inte bara på PM då men jag tror nog det blir tjatigt nu när du säger att du vet fusk! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.