Gäst 0012 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 amen jag har fåt alla gubbar för länge sen o att få pichu är att man ska klara event match nummer 37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 haha de e ja som har hjälpt dig lite :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 haha de e någon som har hjälpt dig lite :wink: Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 e karata du hjälpte mig bara med pichu alla andra fatta jag inte det var kakanrott som hjälpte mig mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 jo du fatta inte så mycke när ja skrev att du skulle ha timern på ingen tid alls och sen låta de vara på över natten :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det är ju smart. Men tyvärr så brukar jag sova som mest åtta timmar, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 mmmmm jag med ungefär 8-9 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Ibland brukar jag inte ens sova. Men över till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 några säger att man kan få sonic och tails e det sant :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 NEJ!!!! Man kan inte få dom. Bara på den Japanska Versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 hallå varför undrar alla hela tiden.... ja trodde alla visste de :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 hallå varför undrar alla hela tiden.... ja trodde alla visste de :roll: För att de ska få någonting att säga. Nej då, men de kanske inte har kommit så långt på spelet, så de kanske inte ens vet att de finns, därför måste de fråga oss som har klarat igenom spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg