NissssE Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) ... här forumet så jag kunde inte posta det här där.Iallafall så har jag ett eget nintendoforum som jag skulle vilja att ni blev medlemmar på.Bli det om ni vill,strunta i det om ni vill,men skriv inte massa onödiga dåliga kommentarer. Här är länken:Mitt Forum Redigerat 24 Maj 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag vet inte om det är en dålig kommentar men man får inte göra reklam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Nu ligger du illa till. Det bryter mot ett antal regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Värför skulle man vilja vara på det forumet när man kan vara här? Dessutom så är den här tråden i fel forum. För övrigt så bryter ni två, Xade och Great Gonzales, själva mot §1.19. Det gjorde även jag nu, men jag var bara tvungen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 ganska bra hemsida, men som master sword och jag tycker, varför skulle någon vilja vara där när detta finns? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wikström Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Värför skulle man vilja vara på det forumet när man kan vara här? Jag vet inte riktigt men man kanske vill hitta några nya spelare att spela Wi-Fi med,eller om man behöver hjälp på ett spel kan man ju posta på båda så kan man få hjälp snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Värför skulle man vilja vara på det forumet när man kan vara här? Onödigt, eftersom forumet verkade inaktivt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NissssE Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Värför skulle man vilja vara på det forumet när man kan vara här? Just nu ja,men det finns bara 9 medlemmar just nu,så det behövs ju fler.Men forumet var först uppe igår klockan 9 på morgonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 §1.2. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg