USF-WH Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Skrivet 23 Maj 2006 Hej, behöver hjälp med att hitta visa masker det är: Mask of truth Keaton mask Postman`s hat Couple`s mask Förkalara helst så nogrant och tydligt som möjligt. Jag har läst fusk innan men inte förståt dem. Beräta gärna mycket om Kefeis, honom har jag läst mycket om.
Jason__Voorhees Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 Hej, behöver hjälp med att hitta visa masker det är: Mask of truth Keaton mask Postman`s hat Couple`s mask Förkalara helst så nogrant och tydligt som möjligt. Jag har läst fusk innan men inte förståt dem. Beräta gärna mycket om Kefeis, honom har jag läst mycket om. Läs fusken igen.... <_<
Kuzune Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 Mask of Truth får du när du klarar Swamp Spider House som finns i Southern Swamp. Dem tre andra får du när du gör Kafei's och Anju's Quest. Du måste ha Kafei's Mask. Jag gör det lättast genom att skriva am och pm, och om du inte visste det så. am = 12:00 på natten till 12:00 på dagen. pm = 12:00 på dagen till 12:00 på natten. Dag 1 8:00 am - 8:00 pm: Gå till Stock Pot Inn och prata med Anju. Säg Yes när hon frågar om du har reserverat ett rum, så får du en nyckel. Ta sen på dig Kafei's Mask och prata med henne igen, så kommer hon att vilja möta dig 11:30 på kvällen. Eftersom du har ett rum så kan du stanna även när dem stänger. 11:30 pm - Gå till köket och prata med Anju. Hon kommer att ge dig ett brev. Gå och posta det direkt. Nu är det bara att vänta till dag 2. (Använd Song of Double Time: C-Höger, C-Höger, A, A, C-Ner, C-Ner). Dag 2 2:00 pm - Gå till Laundry Pool i det sydvästra hörnet av Clock Town. Ställ dig framför den låsta dörren på andra sidan av vattnet. Vänta tills klockan 3:00 pm. 3:00 pm - Brevbäraren kommer och ringer i klockan och Kafei kommer ut genom dörren. När han gör det så gå in. Vänta på att Kafei kommer tillbaka och prata med honom, han ger dig då Pendant of Memories. Gå till Stock Pot Inn och ge Pendant of Memories till Anju. Vänta nu till dag 3. Dag 3 1:00 pm - Gå till Laundry Pool igen och in genom dörren. Där Kafei var står nu försäljaren från Curiosity Shop. Prata med honom och du får Keaton Mask. Han ger dig även Express Mail. 6:00 pm - Gå till Postman's Office och prata med Brevbäraren. Ge honom Express Mail och följ honom. När han levererat brevet så prata med honom så ger han dig Postman's Hat. 7:00 pm - Gå till Ikana Canyon före 7:00 pm, använd Song of Soaring. Hoppa nerför klippan och simma över floden. Gå sen till vänster genom grottan du ser där. Följ vägen tills du kommer till en sten som Kafei är bakom, och göm dig där. Efter ett väldigt långt tag så kommer Sakon och öppnar dörren till sitt gömställe, gå in då. Du kommer nu spela som både Link och Kafei. Du kommer se Sun's Mask(nej man kan inte få den) på ett rullband på väg mot ett hål och du måste klara ett antal rum innan den faller ner. Som Kafei ska du bara gå på dem blåa knapparna, inte på dem röda eller gula. Som Link ska du bara döda alla fiender du möter. När du klarat det så kommer Kafei springa tillbaka till Clock Town. Warpa dit och gå till Stock Pot Inn. Gå in i det första rummet på andra våningen, där kommer Anju vara. 1:30 minuter kvar - Kafei kommer in i rummet, se ceremonin och när den är färdig så får du Couples Mask. Spela Song of Time och Spara spelet. Det var allt. Säg till om du behöver hjälp med något mer.
Rekommendera inlägg