Dream Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag fösöker skickar ett fusk till ett spel (spelet är onimusha 4: Dawn of Dream) men så finns inte spelet med i ps2 arkivet så jag tipsade enligt länken med texten "tipsar om ett nytt spel" men jag ser fortfarande inte spelet så att jag kan skickar fusk till det. Beror det på att ni tycker spelet inte får vara med ? Är den inte bra nog? Jag tycker att ni moderator (vet inte om ni kan påverka nåt) och admin (kan naturligvis påverka det) borde uppgradera arkivet med det nya spel och hålla koll på om länken funkar eller inte, alltså länken "tipsar om ett nytt spel". :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) När skickade du in tipset? Eftersom admin är borta ett par dagar så har han inte kunnat? Kolla även så att spelet finns med på Webhallen.com. Eftersom det är där spelen ska finnas fär att bli godkända. Och jag tror att vi moderatorer har en liten knapp där vi kan godkänna spelen. Men tyvär är det länken nere :/ Har aldrig utforskat den ordentligt. Redigerat 23 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Så du menar att vi inte kan skriva fusk till såna spel som t.ex inte alls likan gta spelen? Det här är rätt orättvis! Och om länken inte funkar så kan ni väl tar bort den eller göra något åt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Det första fattade jag inte. Och det andra så tror jag bara det är nere temporärt, då admin är borta. För det funkade för inte så länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) nä, tips om spel skickas driekt via pm till admin såvitt jag vet, vi kan inte se dem. däremot kan vi själva lägga till nya spel, men den delen är, precis som Ragnarök sa, stängd för tillfället... Redigerat 24 Maj 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ok kan ni då läggar in Onimusha 4:Dawn of Dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Jag fösöker skickar ett fusk till ett spel (spelet är onimusha 4: Dawn of Dream) men så finns inte spelet med i ps2 arkivet så jag tipsade enligt länken med texten "tipsar om ett nytt spel" men jag ser fortfarande inte spelet så att jag kan skickar fusk till det. Beror det på att ni tycker spelet inte får vara med ? Är den inte bra nog? Jag tycker att ni moderator (vet inte om ni kan påverka nåt) och admin (kan naturligvis påverka det) borde uppgradera arkivet med det nya spel och hålla koll på om länken funkar eller inte, alltså länken "tipsar om ett nytt spel". :angry: ööööööh för mig tog det 5 månader innan det kom ett pm om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.