Gokusanen Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hur tar man sakerna i shoalcave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har bara hittat 4 slaks shell.så jag vet itne heller? Jag vill också veta hur man får tag i resten!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Du måste vänta tills tidvattnet sjunker/stiger för att kunna ta alla. Har för mig att det är lågvatten vid 6 p.m. När det är lågavatten kan man även fånga Snorunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Men när är det lågvatten då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 du får gå dit lite då och då när det ät lågvatten så kan du hitta sand högar plocka upp dem sen när du har 4 av både shells och sand kan du ge dem till mannen så för du shoal bell som är som levtovers du kan göra detta hur många gånger som helst men bara en gång om dagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 hur får man leftovers. min kompis vägrar säga han säger aldrig nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag gick in o ut in o ut. så blev det så bara=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Man går på båten i slateport och så går du ner för trappan så ser du massa soptunor,i en av soptunorna ska det finnas leftstovers! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vem är Snorunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Hej alla kan jag få lite hjälp också vart får man surf och cut???? :wacko: <---jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har du varit på pokemon ligan? du vet den där runda klumpen när man möter is trärnan det är utveklingen av snorunt. har du imail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 i staden vid roxenne eller vad hon nu heter där finns det ett hus det finns en skylt utanför och där står det cuters house.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg