Nafrali Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Tja jag undrar bara om det är värt att köpa True crime streets of L.A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Verkligen inte köp Vice city i stället :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 B) Det är värd att köpa iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har vice City på Data och varvade det på en dag, men mina klass kommpisar säger att True krime streets of L.A är bra. Vad ger ni det på betyg från skala 1-10? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Värt att köpa men GTA är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Gta e mycket TRÅKIGARE än True Crime: SOL.A, köp L.A istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har kört vissa GTA på datorn men ja tycker streets of L.A får en 4:a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Okej, då ska jag nog köpa något annat x-box spel, har Gta 3 o Vice city på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Visst är True Crime bra men GTA Vice City tar nog längre tid att klara ut... Också är man friare i GTA VC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Kanske jag ska köpa True ändå, Klarade Vice city på en dag på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 På True Crime finns det ju över 100 uppdrag också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Köp True Crime, när man har varvat finns det ju andra saker att göra tex. att hitta alla "golden bones" och bli Snoop Dog och försöka fixa en motorcykel m.m uppgradera vapen,fighting m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg