Dave37 Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 hur kommer man upp till dom andra våningarna i radio tornet i Lavender Town? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 onödig tråd borde [låsas] opps jag lekte väll inte moderator/sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 vadå onödig tråd det är en totalt nödig tråd han behöver ju hjälp att komma upp på andra våningen i radio tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scaleot Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 men kan ingen svara då?! :P jag undrar oxå det och hur man kommer för bi trädet ivägen för det tre olika vägarna.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 för att komma förbi trädet om det är crystal ska du gå till huset som det är fullt med med blommor i och då får du en sak sen går du till trädet och använder det på trädet då får du möta sudowoodo en pokemon och om du menar dom andra träden då använder du cut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) tack för att ni (inte) svarar på min fråga <_< <_< Redigerat 27 Maj 2006 av DoS_37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg