JYL Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Man måste hålla inne ctrl+shift+c. Då kommer det upp en ruta.Skriv motherlode och tryck på enter och vips så har du 50 000 kr mer än förut.
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Skrivet 21 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :)
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Skrivet 23 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :) Vems är sant JYL eller ditt???
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Skrivet 23 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :) Båda,det finns en kod för lite pengar och en för mycket pengar :D
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Skrivet 2 Juli 2006 motherlode = 50 000 kaching= 1 000 eller 10 000 tror ja :P annars e de ju ba å få fullt i kreativitet å sälja en massa tavlor..fast de kanske int räknas som lätt :P
Elora Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 varken motherlode eller kaching funkar för mig, bara rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!; på min sims 2! JAg kan inte få alla andra koder att fungera, vill gärna kunna kontrollera så att simmarna mår bra dygnet runt så att man kan göra dem mätta osv när man vill???jag har testan koden men det funkar inte, det står bara sorry no such cheat...ARRGGGHHHHH!!!
maxima Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Skrivet 25 Juli 2006 varken motherlode eller kaching funkar för mig, bara rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!; på min sims 2! JAg kan inte få alla andra koder att fungera, vill gärna kunna kontrollera så att simmarna mår bra dygnet runt så att man kan göra dem mätta osv när man vill???jag har testan koden men det funkar inte, det står bara sorry no such cheat...ARRGGGHHHHH!!! Koden måste vara exakt, den jag skriver är så här : boolprop (mellanrum)testingCheatsEnabled true när du har skrivit koden måste du gå till kvarters-läget och sen gå tillbaka igen till din sim-familj, nu kan du klicka fram och tillbaka på energi mat, osv.
Rekommendera inlägg