mariodog Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 kan tipsa mig hur ja kan tjäna pengar lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 VET INTE :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Man måste hålla inne ctrl+shift+c. Då kommer det upp en ruta.Skriv motherlode och tryck på enter och vips så har du 50 000 kr mer än förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Bra fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :) Vems är sant JYL eller ditt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Vill man bara ha lite pengar skriver man in kaching :) Båda,det finns en kod för lite pengar och en för mycket pengar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 motherlode = 50 000 kaching= 1 000 eller 10 000 tror ja :P annars e de ju ba å få fullt i kreativitet å sälja en massa tavlor..fast de kanske int räknas som lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janna Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 vem vet inte pengar kåden :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elora Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 varken motherlode eller kaching funkar för mig, bara rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!; på min sims 2! JAg kan inte få alla andra koder att fungera, vill gärna kunna kontrollera så att simmarna mår bra dygnet runt så att man kan göra dem mätta osv när man vill???jag har testan koden men det funkar inte, det står bara sorry no such cheat...ARRGGGHHHHH!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 varken motherlode eller kaching funkar för mig, bara rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!; på min sims 2! JAg kan inte få alla andra koder att fungera, vill gärna kunna kontrollera så att simmarna mår bra dygnet runt så att man kan göra dem mätta osv när man vill???jag har testan koden men det funkar inte, det står bara sorry no such cheat...ARRGGGHHHHH!!! Koden måste vara exakt, den jag skriver är så här : boolprop (mellanrum)testingCheatsEnabled true när du har skrivit koden måste du gå till kvarters-läget och sen gå tillbaka igen till din sim-familj, nu kan du klicka fram och tillbaka på energi mat, osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg