Winjaaa Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Är det väsrt och köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ja om du gillar det men jag gillar inte det så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ja om du gillar det men jag gillar inte det så mycket :D Asså jag mario luigi partners in time till DS men undram om Mario and luigi superstar saga är lika bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe The Killer Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Nä inte lika men värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 ähh gå och köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Helt okej :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Om du gillar Mario så är det prisvärt. .B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tycker du ska köpa det. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tycker du ska köpa det. =) mm det är rätt så många som har skrivit det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 skaffa ds och partners in time. det är annars skitkul superstar saga. man kan göra mycket men det är segt mot slutet. du har månader av spelande förtsa gången du kör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 skaffa ds och partners in time. det är annars skitkul superstar saga. man kan göra mycket men det är segt mot slutet. du har månader av spelande förtsa gången du kör det. Läs längre upp jag har ett DS och har mario & luigi partners in time Läs inan du skriver :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 skaffa ds och partners in time. det är annars skitkul superstar saga. man kan göra mycket men det är segt mot slutet. du har månader av spelande förtsa gången du kör det. Om du gillar partners in time ska du helt klart satsa på superstar saga också :) Men det tog inte ett par månader för mig iaf, snarare max en månad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg