Gäst Keyser_Soze Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Hej. Finns det något roligt program att leka med som T.ex Gamemaker...Gärna ett program där man får ett coolt resultat (ex game maker)..och då menar jag inte typ PS eller nåt..Tacksam för svar :student: (Beskriv vad programet gör också) eller nu när jag tänker till varför inte! vad som helst som är roligt som man kan göra (internet,prog osv)? Redigerat 25 Maj 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 detta är ganska kul http://www.angusj.com/resourcehacker/ man ändrar i exe filar, lätt att lära sig :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 vad ska man ändra i exe filer? kom igen någon måste veta något kul prog! jag har skit tråkigt.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 PS e ju kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 det är ju tråckigt tycker jag men ni tycker väl det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 man ändrar i exe filar Vad ska man ändra i exe.-filer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ändra bilder & skript & platser på knappar, alltså leka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.